Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Μια τυχαία έκρηξη.... σε κάποιο τυχαίο εργοστάσιο λιπασμάτων.... που κατά τύχη (από την έκρηξη) καταστράφηκε η τοπική μασονική στοά!!


Μια τυχαία έκρηξη.... σε κάποιο τυχαίο εργοστάσιο λιπασμάτων.... που κατά τύχη (από την έκρηξη) καταστράφηκε η τοπική μασονική στοά!!



ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ : ΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ,ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ?
Αφύπνιση Συνείδησης: Σας παραθέτουμε αυτούσιο το μήνυμα από αναγνώστη μας και βγάλτε τα συμπεράσματά σας!
Νωρίτερα σήμερα, κοιτώντας την ροή των φίλων μου, έπεσε το μάτι μου σε μιά κοινοποίηση από κάποιον από τους ΤΟΟΟΟΟΣΟΥΣ "φίλους" μου εδώ στον ρουφιάνο το Facebook. Την άνοιξα και άρχισα να διαβάζω. Κι εκεί έμεινα "κόκαλο"!!!
Μια τυχαία έκρηξη σε κάποιο τυχαίο εργοστάσιο λιπασμάτων, που κατά τύχη από την έκρηξη καταστράφηκε η τοπική μασονική στοά!! Αλλά ΤΟΟΟΟΟΟΣΑ ακούστηκαν, αλλά μούγκα στη στρούγκα, όσον αφορά στην Στοά!! ΤΥΧΑΙΟ??!
Μετά από τα ΤΟΟΟΟΣΑ που μας έχουν συνηθίσει οι Αμερικάνοι, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!
Έχω σβήσει πρόσωπα κι ονόματα για ευνόητους λόγους, και απλά τόνισα τα επίμαχα σημεία!!
Καλό Σαββατόβραδο και καλή και ξεκούραστη Κυριακή, σ όλους σας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου